Radio-C

februari 24, 2005

The Mars Volta "Frances the mute"


Deze week verschijnt het tweede album van The Mars Volta "Frances the mute".
Vorige maand had ik het al kort over de single 'The Widow', het meest toegankelijke nummer en nu veelvuldig op uw radio. Ik waag me deze keer niet aan een recensie van deze plaat, daarvoor heb ik gewoon te weinig tijd en wordt ik te weinig betaald. Lees er dus gewoon enkele reviews op na op verschillende internetsites (waaronder de zeer goede recensie bij HUMO en KindaMuzik) .
Wat mij betreft: dit is een plaat waarvan er dit jaar (gelukkig) geen twee zullen gemaakt worden of u hem dan ook in huis moet halen is een ander paar mouwen, misschien hebt u deze zomer wel genoeg aan een T-shirt. Mocht u het er toch op wagen, dan zal u alvast een unieke ervaring rijker worden. Vergeet ook niet om deze cd luid af te spelen en misschien zult u genieten, misschien zult u met barstende koppijn uw goed weggestopte Knuffelrock-cd weer opzetten (in dit laatste geval, bent u hier niet op uw plaats, u kunt dan beter surfen naar www.donna.be).
Ik waag het er nog een keer op: lang leve de koppijn!
Eindconclusie: 7.5/10