Radio-C

november 04, 2005

Gravenhurst "Fires in distant buildings"


Op 24 oktober verscheen een de nieuwe plaat van een voor mij voorheen onbekende groep Gravenhurst. Mijn collega's bij MotelMagnolia hadden al een vrij positieve review op hun site geplaatst maar nu ik dankzij hen hiervan een promo-exemplaar heb gekregen, zit deze cd al enige tijd in mijn cd-speler.

Lees er gerust enkele reviews op na, je nieuwsgierigehied zal zeker geprikkeld worden. Ook bij HUMO zijn ze lovend over deze nieuwe van Nick Talbot en de zijnen.
"Fires in distant buildings" ligt wat in het verlengde van een van mijn platen van het jaar, nl. Low's "The Great Destroyer". Ze halen het nog niet van de klasse van Low maar nu het vroeg donker wordt en de tv ook al niet veel soelaas biedt, kan ik me best amuseren met deze Gravenhurst.